Tema: Re: Nusautas Kauno teisejas J.Furmanavicius (atnaujinta)
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-06 13:55:36
> Po teisybei nezinau, ka tokiems zmonems, kur viskas blogai,

Niekada nesakiau, kad viskas blogai. Sakau, kad Lietuvoje yra geriau, negu Baltarusijoje ir kodel neturetu buti taip pat gerai kaip Estijoje.

> kur visas nelaimes projektuoja kazkam kitam ka ir bepasiulyt :)

Projektuoju tik i istatymus ir nustatyta korumpuota tvarka. Net siuo atveju asmeniskumai minimalus ir tik tiek kiek asmeniskumai atspindi istatymus ir korumpuota tvarka.

> Kuriems vienintelis informacijos saltinis yra delfi ir komentarai...

Ikopinu komentara, kuris atitinka mano nuomone ir taip negaistu laiko rasymui kas jau yra ir taip parasyta