Tema: Re: Nusautas Kauno teisejas J.Furmanavicius (atnaujinta)
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-06 12:38:19
> Pasiulymas- emigruok... Nebus nei nusikaltimu, nei biurokratu,
> uzdirbsi milijonus, niekas neskriaus, saule svies.

Tegu emigruoja tie, kurie nagais isikibe laikosi i sovietines privelegijas.

> Netgi defio nebereiks skaityti ir cituoti komentarus paklodemis :)

Dziaukis - tik del to ir neinu kapoti sovietines nomenklaturos nagu

> Ir dar toks pastebejimas... Jeigu tau neidomu, tai kam rasai, kad
> palaikai zudika/us? Kaip jausies, jeigu isaiskes, kad su vaiku
> viskas OK?

Aiskiai parasiau, kad rasau apie bendrai, o ne konkretu atveji. Todel manes visiskai nedomina ar su siuo vaku OK ar ne.

> Nes is dabar zinomos info niekas neaisku ir kaip
> minejau versijas kas kaltas neturint visos info- daugiau negu drasu.
> Nors is tavo tau jau kalta teisetvarka. Aisku tu neparasysi posto,
> kad klydai, jeigu isaiskes, kad kaltas pvz. nuvaziaves stogas.

Rasyti man ir nereikes, nes nei vienos puses nekaltinu. Aiskiai parasiau, kad jeigu but atsitike su mano vaiku taip tai i musu "teisesauga" kreipciausi tik formaliai. Siuo konkreciu atveju, ne/tvirkinamos mergaites tevas rado buda, kad teisesaugos MAFIJA pajudintu savo sikynes. Kad tai buvo vienintelis budas man yra akivaizdu. Pridedu citata, kuriu pats nemegsti, bet nevengi cituoti.