Tema: Re: Nusautas Kauno teisejas J.Furmanavicius (atnaujinta)
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-06 10:57:29
> O kai kuriems (pvz V. Makauskui) net to nereikia [citata]:
> "... Palaikau tvirkintos mergaites tevo ivykdyta teisinguma... "

Parasiau tik tiek, kad as pats lygiai taip pat pasielgciau ne negalvodamas apie pasekmes. Kas ne/kaltas man neidomu. Nes nusikalstamumas yra musu visu gyvenimo aplinka. "Lietuvoje įvyksta 223 kartus daugiau nusikaltimų nei rodo oficiali statistika"
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/article.php?id=17440586
Lietuvoje nusikalteliu teises saugo istatymas? Uz "motinos pinigus" numatyta iki 8 metu kalejimo, o uz zmogzudyste gauna maziau, Idomu kaip bus sio teisejo atveju? Visi istatymai sukurpti taip, kad islaikyti nomenklaturos gerbuvi. Todel as diskutuoju ne konkretu atveji, bet apie visa musu MAFIJINE teisesauga. Tokie dalykai dedasi ne tik Lietuvoje. Pietu Amerikoje po vykdytu valdzios aferu dabar ta pati valdzia vezioja savo vaikus sarvuotais automobiliais su ginkluota apsauga. Butent to siandien ir reikalauja teiseju klanas. Jie galvoja, kad taip nuo zmoniu apgins savo MAFIJINE organizacija?

> Atsikvosekim po galais!!

Atsikvoseti visu pirma reikia musu teisesaugai.