Tema: Re: lenkiskos pavardes
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-16 15:28:48
Ta pačia proga anekdotas:
Jei lifte 5 lietuviai ir vienas rusas kokia kalba bus kalbama lifte?
Manau mūsų nuolankumas pčius mus ir žudo. SAVO valstybėje gėdinamės kalbėti
lietuviškai, pezame apie kaškokius pavardžių rašymus svetima kalba. Jei mes
gyvename Lietuvoje tai ir kalbėkime lietuviškai, va vienas mano pažįstamas
kiaules akis išvertęs kalba su manimi rusiškai, o aš su juo jau 10 metų
lietuviškai, įdomu kiek tokių nenusileidžiančių? Jei mes savęs negerbsime
tai kas mus gerbs? Jei mes pas save nepirksime mūsų prekių tai kas jas
pirks?
PVZ Lenkijoje labai sunkiai susikalbėsite bet kokia kalba iškyrus lenku.
Lietuviškų produktų net su žiburiu nerasite.