Tema: Re: lenkiskos pavardes
Autorius: jo
Data: 2009-09-02 14:52:37
Tai as neoponuoju, o rasau savo poziuri. Prisikaupe :). Paprasciausiai noriu
parodyti, kad nevisu lenku poziuris sutampa su Tomasevskio poziuriu (del
pavardziu rasymo, abortu, kad "lenkus lietuviai skriaudzia" ir t.t.). Bet
kol bus ta "kova su lietuviais" (nesvarbu ar del pavardziu, del gatviu
pavadinimu ar kitu nesamoniu), tol jis tures balsu. O kai laimi Tomasevskis
(kiek suprantu pagal tavo "terminologija" - pagrindinis sudlenkis), tai
blogai. Nes tada rajone visi postai (savyvaldybese, mokyklose ir t.t.)
atitenka ne pagal kompetencija, o pagal lojaluma lenku partijai. O lojalus
tokiai partijai dazniausiai buna riboto proto zmones. Gal del to isdalies ir
kencia visu vietiniu lenku ivaizdis.

O del "sudlenkiu" jau aiskiau, bet nelengviau :) Gal geriau tu bloga zmogu
sutikes pasakyk jam kad jis "sudzius", nes jis greiciausiai blogas ne del to
kad lenkas.

"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų
pranešime:h7lk80$dis$1@trimpas.omnitel.net...