Tema: Re: lenkiskos pavardes
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-03 14:32:45
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:h7ntdq$rur$1@trimpas.omnitel.net...

> Tvarka yra zalinga, nes MANIPULIUOJAMA

Tvarka arba yra, arba jos nera, cia panasiai kaip su pusiau nescia.

> Uztektu keliu procentu ir gyventume kaip Amerikoje

Keli procentai yra. Taciau butent tie keli procentai ir uzsiima
manipuliacijomis.

> As irgi neskaitau ir skaityti nesiruosiu. Politikai siandien turi kalbeti
> kas butu jeigu po kazkiek metu juos isrinktu.

Hmm, nors ir zinodamas jog nieko naujo ten nerasiu, vistik prisiverciu pries
rinkimus perverst. Po to yra
kur pirstu pabaksnot.

> Todel, kad esantys MANIPULIUOJA ir kito budo ka nors is esamu pasalinti
> nera.

Kadangi manipuliuojantys sudaro ta maza dali issilavinusiu, katrie nors
kazkiek supranta,
tai zinoma galima juos salint tik is kur gausim nauju issilavinusiu?

> Todel musu politikai i Amerika neemigruos. Bet is musu, surinke duokle,
> issius savo vaikus i civilizuotas salis.

Jei neveza perspektyva gyvent Amerikoje = politikas, renkantis duokle? Na
gal ir taip, is visokiu perejunu,
katrie tik ir laukia progos pasipustyt padus.

> Tai rinkeju itaka i partinius sarasus. As dabar visada balsuoju uz
> konservatorius todel kad Kirkilo salininkai daro DIDELES aferas. Jeigu
> musu teisesauga susodintu Kirkilo aferistus uz grotu tai as balsuociau uz
> Kirkilo kompanija. Mane nuo visokiu Degutieniu vemti vercia...

Hmm, but idomu pamatyt Kirkilo aferistu sarasa, kaiptais jauciuos atsilikes
nuo pulso. Pries Kirkila kaip pries zmogu
neturiu nieko pries, taciau kaip pries politika - daugokai. Tai noretus
suzinot kas visgi ta apsirukiusi(apsipypkiavusi) remia.