Tema: Re: lenkiskos pavardes
Autorius: jo
Data: 2009-09-02 09:47:04
Gyvenu Vilniaus rajone, ir esu lenkas. Ir neidomu ar mano prosenelia cia
lenkejo ar kas, man uztenka kad  seneliai ir tevai namie kalbejo tik
lenkiskai (skaite lenkiskai, ejo i misias lenku kalba ir t.t.). Tuo paciu
esu Lietuvos pilietis, ir Lietuva yra mano Tevyne.  Del pavardziu man
vienodai sviecia, ir net jei leis keisti pavardes, tikrai neeisiu keisti
dokumentu, nors turiu lenkiska pavarde. Bet man nepatinka nei letuviu nei
lenku nacionalistai. Todel jeigu mane kas pavadintu "sudlenkiu" ar "ubagu",
ar "kraujomaisos elementu"  (ne kokie klaviaturos kaubojai, o asmeniskai),
as tikrai pabandyciau isaiskinti "kad jis netesus".

O del pavardziu ir gatviu pavadinimu, tai vietiniai vilniaus rajono valdziai
reikia parodyti, kad ji "kovoja su blogais lietuviais". Ir Lietuvos valdzia,
eskaluojant tokias problemas kaip gatviu rasymas tik padeda lenkams laimeti
sekancius rinkimus. Juk vietiniai valdziai nereikia rupintis nei keliais,
vie valymo irengianiais, nei zemes grazinimu - uztenka kad jie "kovos su
lietuviais".

O del seneliu, kurie "gyvenant cia 60 metu ir neismoko lietuviskai", ta
leiskit priminti, kad dydesne dali gyvenimo jie gyveno ne Lietuvoje o
sovietu sajungoje.

"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų
pranešime:h7g6u0$hk$1@trimpas.omnitel.net...