Tema: Re: lenkiskos pavardes
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-08-31 13:15:59
> priesinti? nu cia jau krastutimai.
>
> tai gal kad nesutumem priesais, imkim dabar polonizuoti (lenkinti)
> lietuva? gyventoju skaiciumi tai jau kaip ir padaryta. Dabar tik visa
> infrastruktura beliko. Pavardes, kas toliau? Gatviu pavadinimai gal vno
> rajone darom/paliekam lenkiskus? Kad vilniaus rajono savivaldybeje
> lietuviskos pavardes nerasi - apie tai as jau tyliu.
>
> turiu kelis draugus - tikri puslenkiai (50/50), bet normalioj aplinkoj
> auge, save laiko tikrais lietuviais, dori pilieciai, pasiepianciai
> kraujomaisos elementus vadina sudlenkiais ir pan. :) ir apie jokias
> [...]

Mano senelis lietuviskai visiskai nekalbejo. Gal del to niekada nei Lenkijos lenku, nei vietiniu sudlenkiais nesu pavadines. Vilniaus krasto gyventojus laikau ubagais, bet minimali pagarba turetu buti. Mazas budamas prisimenu, kaip senelis stebejosi kaip patys lietuviai, lenkiskai beveik nesuprantatys, terorizavo kalbancius lietuviskai. Ir dabar dar tokie dalykai vyksta. Pavyzdys kai Sirvintu rajone vietinis issaude lietuviu seima. Valdzia galvoja, kad viskas issispres savaime. Neissipres. Paskaitykite mokyklu istorijos vadovelius. Juose nerasoma ubagams suprantama kalba kaip Vilniaus krasto gyventojai buvo jega polonizuojami ir polonizuoti. Atvirksciai. Lietuvoje rengiami AK minejimai ir juose garbinami AK "zygdarbiai" zudant ir terorizuojant lietuvius. Rusijai visiskai nereikia lietuviu priesinti su lenkais. Pati Lietuvos valdzios impotencija si priesinimasi skatina, o ne malsina. Kiek Vilniaus kraste yra lenkiskumo priklauso tik nuo vietines lenku bendruomenes AKTYVIOS veiklos.