Tema: Re: lenkiskos pavardes
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-03 11:06:18

> To nera, kas butu jeigu butu - be galo ilga diskusija pagrista prielaidomis
> ir spelionemis, nors mano akimis
> tikrai svarstytina.

Tvarka yra zalinga, nes MANIPULIUOJAMA

> Kiek procentu visuomenes nariu pakankamai issilavinusi ir supranta problemu
> saknis?

Uztektu keliu procentu ir gyventume kaip Amerikoje

> Kiek procentu visuomenes nariu bent jau atsivercia pavartyt rinkimine
> programa?

As irgi neskaitau ir skaityti nesiruosiu. Politikai siandien turi kalbeti kas butu jeigu po kazkiek metu juos isrinktu.

> Tokios TPP tai net nebuvo ka skaityt, ir ka, vistiek isrinko.

Todel, kad esantys MANIPULIUOJA ir kito budo ka nors is esamu pasalinti nera.

> Patiko vieno examerikiecio pasakymas - be juristo net i susitikima neinu.

Todel musu politikai i Amerika neemigruos. Bet is musu, surinke duokle, issius savo vaikus i civilizuotas salis.

> Sunkiai izvelgiu problema (jei reikia gaut 5, tai galima is 10 atiminet po
> viena (isreitingavimas), arba prie nulio pridedinet po viena
> (reitingavimas), tai tik susitarimo reikalas).

Tai rinkeju itaka i partinius sarasus. As dabar visada balsuoju uz konservatorius todel kad Kirkilo salininkai daro DIDELES aferas. Jeigu musu teisesauga susodintu Kirkilo aferistus uz grotu tai as balsuociau uz Kirkilo kompanija. Mane nuo visokiu Degutieniu vemti vercia...