Tema: Re: lenkiskos pavardes
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-03 08:47:49
Nieko keista. Lietuvoje tai iprasta. Tada buvo lenku kalba. Siandien koks nors Adomas Mickevicius butu parases Lietuva Tevyne musu angliskai. Per iseigines buvau anuke nuvedes i jaunimo soda. Suposi su angliskai kalbanciu vaikeliu, kurio motina su juo kalbasi angliskai, o su mumis lietuviskai ir atvyko kelioms dienoms i savo Tevyne Lietuva.
--
Problema vienintele - sis reiskinys nenagrinejamas mokyklose.