Tema: Re: Kaip Parshonis apsishika :)
Autorius: Shamanas
Data: 2009-06-27 16:50:13
Na nežinau... aš tikrai nenorėčiau, jog nieko nepasakantys/besikeikiantys
komentarai mėtytųsi aplinkui. Plius blogas tai kaip ir pusiau privati
erdvė, kurioje tos erdvės savininkas nustato savas taisykles. Mano manymu
blogas tai lyg tavo kiemas, jei nori leidi mėtyti į jį akmenis. Yra
vietos kur savo nuomonę galite reikšti laisvai, yra kur negalite. Tai
įvairumas ir aš jam pritariu. Tuo ir skiriasi blogai nuo internetinių
laikraščių arba naujienų grupių. O paskaičius Jūsų komentarus, bei
pareiškimus, kažkaip nesigailiu jog Jus blokuoja.