Tema: Re: Kaip Parshonis apsishika :)
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-26 17:20:56
Kadangi lig šiol neteko susidurt su Dž. P., matau tik vieną akivaizdžią
išvadą - tau jis labai nepatinka. Toliau tenka atsekinėt tavo pažiūras ir
bandyt išskaičiuot "kas gi yra Dž. P.", nu arba paprasčiausiai paieškot
internete Dž. P. veiklos. Tik vat visas mano užsidegimas šiam reikale
musie ir baigsis šio laiškelio parašymu...