Tema: Re: Kaip Parshonis apsishika :)
Autorius: smokas
Data: 2009-06-25 18:17:18
Na nebuvo mano "nuomones formoje" keiksmazodziu - buvo pasishaipymas
ish KIAULIAUS  straipsnelio - kas jam zverishkai nepatiko. Beje - chia
ir kas Kiauliui nepatiko:

"Karolio  Klimkos bezdejimo kursu klausytojas, joga priesh tai lankes,
suzinojes, kad jam teks uz autorinius atlyginimus teks tokius pachius
mokeschius moketi, kaip ir 90% LT darbuotoju.
Esme - kaip pakesiti bezdejimo garsa (Klimkos mokykla) ir stresine
situacija tolygiai ishdestyti laike (jogos pratimai)."