Tema: Re: Kaip Parshonis apsishika :)
Autorius: smokas
Data: 2009-06-25 16:50:51
Chia zymiai didesne problema negu tu isivaizduoji - blogeriai
griztamaji ryshi blokuoja (totalitariniu rezimu pozymis) - net
klasikine ziniasklaida to sau neleidzia  - turime ateinanchia karta
fashisteliu parshoniuku pavidalu.
Taip kad jei patinka Siaures Koreja - gink parshonius.

PS Paziurek V for Vendetta - kas bus, jei Parshoniams isigaleti leisi.