Tema: Re: Kaip Parshonis apsishika :)
Autorius: Kestas.
Data: 2009-06-25 15:35:43
Turintys kazkokius puslapius su galimybe komentuoti jau patys, be privalomu
nurodymu "is auksciau" (su privaloma atsakomybe ir pan briedais) tokias kaip
tamstos siuksles  issivalysim, o norintiems pasidergti galima tik iteikti kompasa,
arba kokio delfio  adresa kur patys komentarai niekam neidomus (tiksliau
idomus tik visokiom  tarnybom), o idomus tik ju kiekis rodantis straipsnio populiaruma.