Tema: Re: Kaip Parshonis apsishika :)
Autorius: Kestas.
Data: 2009-06-25 17:47:13
Kur gincas? nera ginco jokio. Yra tik dar Lino konstatuoto fakto, kad
prie "raudonuju" visgi labiau priskiriamas gali buti smokas, patvirtinimas  :)
Nes kaip kitaip pavadinti nora verztis pas kazka i svecius ir diktuoti savo
taisykles tai irgi neisivaizduoju. Nepatinka svetur - sedi namie (savo bloge),
o jei i toki kiaulininka niekas nenori uzeiti vadinas nelemta, arba gal reiketu
pasvarstyt kap prievarta atvesdint. As va dar niekaip nesuprantu kodel
dar nepasirode  reikalavimu kokiam nors lrs.lt leisti pakomentuoti
dokumentu/valdzios ir  neleisti to gerio istrinti - ten tai nors maza dalele
mokesciais yra prisidedama  prie  islaikymo :)

p.s. o.humour kazkaip tuscia, tai nors cia galima kartais netingint paskaitineti :)