Tema: Re: Kaip Parshonis apsishika :)
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-26 16:35:13
Pats bent supratai ką čia parašei ? Bo aš tai nė velnio...
Kur tu čia matai moralinius kriterijus ? Čia apie moralę
išvis nė žodžio. Jin čia visai neprieko. Tiesiog yra du
"ribiniai" visuomenės funkcionavimo modeliai:
a) totalitarinis (abs. monarchija, komunizmas, fašizmas)
b) demokratinis (anglosaksiškas liberalizmas)

Kaip likti demokratija ir neleisti fašistams/komunistams
demokratiškai laimėti demokratiškų rinkimų ? Žinai
atsakymą - bėgom Nobelio prejimos atsiiminėt.