Tema: Re: Lietuva isgelbeta !
Autorius: Remigijus
Data: 2009-03-05 01:36:54
Niekada neabejojau, kad socdemems i krauja iauge, kad tik jie
vieninteliai ismintingi - dar nuo Seimininko patepimo laiku.

Lygiai kaip tai visuomet keldavo man vien tik gailestinga sypsena ir
nieko daugiau.

Viesojo sektoriaus ekonomine padetis jau minimum trys menesiai itin
sunki. Verslas, nekalbant apie atskiras sakas, kolkas nera taip giliai
iklimpes, bet tai tik laiko klausimas. Kolkas tik ziedeliai, bet
netrukus (iki vasaros) bus ir vaiseliai :-(.

Nesu konservatorius (partine prasme, nors nepartine prasme tokiu esu
viesai pasiskelbes metus pries isikuriant konservatoriu partijai) ir
nesprendziu per "partine prizme".

Dabartine konservatoriu partija nera vienalyte, kaip ir visos kitos.
Kadangi nesu "insider", sprendziu tik pagal isorine viesai prieinama
informacija - mano manymu, ten jau daug metu (bent jau nuo 1994) yra dvi
pagrindines kryptys - "landsbergistai" ir "anti(arba
be)-landsbergistai". Leo atzvilgiu takoskyra ten panasiai tokia pati
(sprendziant pagal isorine viesai prieinama informacija).

Sios dienos padeciai i konservatoriu partija nestociau, net jei ir
tureciau tam laiko. Kai kurie ju sprendimai si tukstantmeti man atrodo
keisti - ne nukreipti i problemu sprendima, o priesingai - i ju
uztusavima ar tiesiog palikti status quo. Kad ir pastarasis kreipimasis
i KT del Leo - ar, spendziant vien is paklausimo formuluociu, galima
buvo tiketis isspresti Leo problema, net jei KT nebutu socdemiu priebega?

Remigijus