Tema: Re: Lietuva isgelbeta !
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-03-04 09:13:42
cia tik tavo neobjektyvi nuomone apie "ishmintingesne" valdzia, esi
konservas tai tau bilekokia konservu valdzia bus "ishmintingesne".
Visgi Kubilas vakar apie LeoLT tiesiai sviesiai pasake shy ta kosmetishkai
pakoreguosim ir toliau vaziuojam. Vienzo jam ta makle veza ir shioje vietoje
kirkilas nuo kubilo beveik niekuo nesiskiria. Vakar K.Cilinskas tiesiai
sviesiai pasake kad konservatoriu partija suskilus del leolt klausimo dalis
priesh leo kiti su kubilu prieshakyje visai budais ta makle stumia. Welcome
to reality "ishmintinga" valdzia :)))) prajuokinai.