Tema: Re: Lietuva isgelbeta !
Autorius: Remigijus
Data: 2009-03-04 00:53:21
Aik jau. Kubilai, ypac su karstu mineraliniu vandeniu - visai gerai.
Boticeli (kubiliai) irgi nieko, kai gerai dainuoja...

Finansinis marmalas, kuri kai kas jau praeita rudeni eme jausti, o kai
kas dar ir siandien nelabai - visiskai realus, ir nieko gero nezadantis
dalykas ne siandien ar rytoj, o dar ilgai ilgai.

Tad paistalai apie "baimes akis dideles", kalbant apie tikraja padeti,
liudija tik arba nesuvokima tikrosios padeties, arba apie nesugebejima
suvokti.

Tuo tarpu mano aliuzija i "baimes akys dideles" - "pasiziurek i
veidrodi" skirta tiems, kuriu akys issprogo is baimes del to, kad i
valdzia atejo kiek ismintingesniu banga, nei buvusieji, kuriu su tuo
susijusia baime visiskai suprantu, bet nepateisinu.

Remigijus