Tema: Re: Lietuva isgelbeta !
Autorius: lasaZ
Data: 2009-03-02 18:05:49
> Beje man Maldeikienes pavyzdys patiko - Maximos kasininke uz savo
> mokeschius (5500 lt mokiniui per metus) savo vaiko moksla mokykloje
> apmoka.
> Patentininkas (a la viarslinykas) - ne.

su maldeikienes destymu Kirkilas baige TVM ir valde valstybe. Kas gavosi
matom. Kadangi ponia visko eksperte nezino nieko apie mokesciu teorija, o be
rekavimo ir nemandagaus diskusijos dalyviu uzsipuldinejimo ir
pertraukinejimo nieko pasiulyt nesugeba, tai pagelbesiu jai as. Viskas ko
reikia tai nesuteikti verslo liudijimo turetojui israsineti saskaitas
juridiniams asmenims. Ir viskas sustotu i vietas.

O lyginimas self employed (su visom is to iseinanciom) ir employed personu
yra dar vienas irodymas jog ji kaip buvo politekonomijos studente, taip ir
liko.

lasaZ