Tema: Re: Lietuva isgelbeta !
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-27 10:57:16
Na pavyzdziui ash pas juvelyra galiu uzsakyti padaryti koki brenceliuka. Ash
tik idejos autorius, bet kaip igyvendinti ir visa tai atlikti, sprendzia
autorius. Arba ateinu pas Bendzius ir prasau, kad sukurtu man daina apie
mama. Vistiek jie autoriai bus. Kurinio uzsakovas savaime taigi nepatampa
autoriumi. Ar visdelto mes ta zmogu, kuris igyvendino ideja laikome tik
irankiu ?