Tema: Re: Lietuva isgelbeta !
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-02-27 08:53:16
apie autoriniu situacija dabar labai gerai lryte rashe viens menininks ar
kokis tai veikejas - berods uz sveikata dabar jie moka 2x daugiau negu
paprastas dirbantis, bet kad ish tikro gauti ta draudima reikia gerai
"uzsikrushti" ir maziausiai savaite tam paaukoti vaiksciojimams...

Beje jei autorines gaunantys moka netgi daugiau negu visi kiti, tai kaip su
bedarbio pashalpa ? :)

ir ishvis tu nors kiek domejaisi apie autoriniu situacija dabar (neskaitant
bobutes pletku kuriuos girdejai)?