Tema: Re: Lietuva isgelbeta !
Autorius: Tomas
Data: 2009-02-27 09:43:55
Bishki mazhiau gaudavau, 100 tik koki, ir tai ne kiekvienais metais. Nera
cia kazhkokie pinigai, ishlaidu nieks neskaiciuoja autorinem. Gaudavos kokie
3-4 tukst. i menesi. Dabar gi, padvigubinus dar tuos mokescius (o nuo 2011 -
patrigubinus), ir kartu zhenkliai kritus apyvartai (na nes kubilius liepe
susiverzht dirzhus), gautus kokie 1-1,5 tukst. uzhdirbt. Sutik, bishki ne
tie pinigai, del kuriu vertetu pleshytis ir gadint sveikata. Geriau jau
kokiu lodarium pabut biudzhetinej istaigelej, shilta, ramu, visi mokesciai
tiksi tvarkingai ir galvos sukt nereikia :)
Prie seimo neverkiau ir neketinu ..:)