Tema: Re: Valstybių istorija
Autorius: Doc
Data: 2009-02-18 01:20:04
"old1" <fghgf@fghf.dfsf> wrote in message news:gnfa98$jbj$1@trimpas.omnitel.net...
> Valdzia daugiau maziau, kad ir kaip kai kas nenori to pripazint, atstovauja
> daugumos nuomonei, zinoma, yra kazkoks procentas korupcijos. Galu gale todel
> ir nesame monarchijoje. Taip, kad kisti cia ta savavali terora nelabai matau
> logikos.

Net jei demokratinėse šalyse valdžia atstovautų daugumą (ko realybėje net panašiai nėra), pagal tave nebūtų teroras, jei tą daugmą atstovaujanti valdžia atimtų turtą jėga iš mažumos prieš jų valią arba uždraustų užsiiminėti mažumai veikla, kuri daugumos niekaip neliečia?

> Del savanorisku santykiu darbe, tai tik dalis tiesos, nes dirbti daugumai
> visvien reikia ir visada kazkas atliks ta virsininko vaidmeni. Gali pakeisti
> darba, bet taip pat gali pakeisti ir valstybe. Todel nematau esminio
> skirtumo cia. Kaip jau sakiau bet kokioje grupeje zmoniu savaime atsiranda
> taisykles, ir pasekmes uz jas - "teroroas".

Dirbti nereikia. Už tai, kad nedirbi, smurto nesusilauksi iš nieko, tik negausi to, ką gautum dirbdamas. Nepirkdamas reketininkų "apsaugos" arba valdžios "paslaugų" ne tik negausi "apsaugos" ir "paslaugų", bet ir susilauksi smurto vien todėl, kad neperki.

> As dominuoju rinka - turiu monopoli, diktuoju taisykles(kaip jis pats minejo
> valstybe tai monopolis) - taikau "terora".

Nieko panašaus. Konkurencija visada yra, jei tik konkuruoti nedraudžia valdžia. Todėl monopolijos realybėje gali būti ir būna tik sukurtos valdžios uždraudžiant konkurenciją.

> Vadovauju firmai - baudziu
> zmones, kurie dirba blogai(mazinu alga) - taikau "terora".

Jokio teroro tu nenaudoji. Vadovaudamas firmai, tu disponuoji savo nuosavybe. Samdydamas žmones, tu laisva valia perki jų paslaugas, kurias jie teikti sutinka savanoriškai. Tiek tu turi teisę bet kada atsisakyti jų paslaugų, tiek jie turi teisę bet kada atsisakyti tau jas pardavinėti, nes nei tu priklausai jiems, nei jie priklauso tau.

> Uz savo nuopelnus
> esu isrinktas kazkokios grupes zmoniu vadovu, kuriu taisykles, kuriu turi
> laikytis kiti, kurie nesilaiko yra baudziami/ismetami is grupes - velgi
> "teroras".

Jei kurtum taisykles, kurios galiotų tik tave išrinkusiems žmonėms ir jei baustum tik tuos, kurie sutinka būti tavo baudžiami, nebūtų problemos (su tam tikromis išimtimis). Problema atsiranda, kai tu bandai jėga primesti savo sukurtas taisykles tiems, kurie tavęs nerinko ir neprašo tavo taisyklių bei nekelia jokios grėsmės aplinkiniams, t.y. kai tu elgiesi su kitais žmonėmis taip, lyg jie būtų tavo nuosavybė.

> P.S. Matau bendros nuomones nerasim, tad geriau parasyk, ka tu isivaizduoji
> ta "beterore" visuomene.

Visuomenė be teroro yra neįmanoma. Įmanoma tik visuomenė, kurioje teroras būtų nelegalus visiems be išimties. Nematau jokio pagrindo leisti valdžiai įkurti organizaciją, pavadinimu "sveikatos draudimas" ir leisti teisėtai jėga atiminėti pinigus iš žmonių už tos organizacijos teikiamas paslaugas, kai tuo tarpu jokia kita organizacija visuomenėje neturi teisės daryti to paties. Su visomis kitomis valdžios "paslaugomis" yra lygiai tas pats.

P.S. Ne tik paprasti žmogeliai per daug šimtmečių politikų demagoginės propagandos prarado gebėjimą racionaliai vertinti kai kuriuos savo gyvenimo aspektus. Politikai nuo savo sofizmo panašu, kad yra stipriai nukentėję ir patys http://janhelfeld.com/video/37/is-taxation-voluntary

--
Doc