Tema: Re: Valstybių istorija
Autorius: Zveris
Data: 2009-02-17 18:16:33
Prasideda...


"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message 
news:gnels2$kmr$1@trimpas.omnitel.net...
"old1" <fghgf@fghf.dfsf> wrote in message 
news:gneg3b$af7$1@trimpas.omnitel.net...
>>"Sakyčiau priešingai - jis vadina daiktus tikraisiais jų vardais, kai tuo 
>>tarpu politikai užsiima žodžių žaismu, interpretacijom, klaidinančia 
>>argumentacija - kitaip tariant demagogija."
>
> Jam savais, kitiems ne.

Tikiuosi nebandai įrodyti, kad neegzistuoja visiems žmonėms universalus 
pasaulio pažinimo būdas? Nes priešingu atveju esi nihilistas, o su jais 
diskutuoti deja beprasmiška.

>> "Kokią dar mistinę grupę žmonių? Pasaulį, tiksliau jame gyvenančius 
>> žmones, valdo tie, kurie yra duotu laiko momentu valdžioje. Tai, kad 
>> demokratinėje diktatūroje, skirtingai nuo autokratinės diktatūros, 
>> valdžioje esantys žmonės keičiasi dažniau, esmės nekeičia. Bet kuriuo 
>> laiko momentu yra grupė žmonių, kuriai priklauso visi kiti žmonės. "
>
>Jo poziuriu kaip ir nelabai. Nes tokiu atveju tie kas valdzioje anksciau ar 
>veliau tampa tos "Fermos" eiliniai gyventojai (neteke valdzios), todel jie 
>kaip ir suinteresuoti kelt "fermos" gerove. O ir apskritai tame paziuryje 
>apie "fermas" nelabai matau logikos, juk zmogus socialine butybe, bet kokia 
>zmoniu grupe jau savotiska "ferma", kuriai kazkas daugiau ar maziau 
>vadovauja.
>

Be jokios abejonės žmogus yra socialinė būtybė. Tačiau santykiai tarp žmonių 
gali būti dviejų rūšių - savanoriški ir prievartiniai (politiniai). Kaip 
supranti šiandien visi žmonės ir visos žmonių grupės išskyrus žmonių grupę 
pavadinimu "valdžia", gali legaliai siekti savo tikslų tik remdamiesi 
savanoriškais santykiais. Vienintelė žmonių grupė pavadinimu "valdžia" 
legaliai savo tikslų gali siekti remdamasi prievartinėmis (politinėmis) 
priemonėmis.

Santvarka, kurioje dalis žmonių gali _teisėtai_ naudoti (inicijuoti) smurtą 
prieš kitus žmones (t.y. naudoti politines priemones savo tikslams 
pasiekti), kitaip tariant santvarka, kurioje vieni žmonės priklauso kitiems, 
niekuo nesiskiria nuo fermos, kurioje fermos gyventojai priklauso fermeriui. 
Kaip jau ir rašiau - tai, kad fermeriai keičiasi, esmės nekeičia, nes bet 
kuriuo laiko momentu yra fermeriai ir jiems priklausantys galvijai, su 
kuriais fermeriai gali daryti ką nori.

Šiai santvarkai alternatyvi santvarka yra rinkos santvarka, kurioje legalūs 
santykiai tarp _visų_ žmonių ir _visų_ žmonių grupių yra savanoriški, o 
prievartiniai - nelegalūs.

> Apie visa tai, kas skatina tobulejima, tai visu pirma asmenines ambicijos, 
> jo kritikuojama vadybos sistema ir tt.

Jis kritikuoja reketininkus, pavadinimu "valdžia". Valdžios naudojamos 
tikslų siekimo priemonės neturi nieko bendra su vadyba, o ambicijos, 
kuriomis remiantis žmonės siekia valdžios kitiems žmonėms, niekaip neskatina 
tobulėjimo.

> Galbut ir paaiskines knygutese, bet velgi filmukai jau labai dviprasmiski 
> ir su propogandos uzuomazga. Galu gale dauguma ju neskaitys, o filmukus 
> interpretuos savaip.
> Kitas aspektas yra tai, kad filmukuose jis nepateike nei vienos rimtesnes 
> idejos, tobulesnio pasaulio vizijos, bent keliais sakiniais, kad sudomintu 
> savo knygomis, parodydamas, kad jos kazka gali pasiulyt, o ne tik paverkt, 
> kaip dabar yra blogai(ka filmukai ir daro). Todel bent jau as tikrai 
> nesiruosiu skaityt tokiu knygu.
>

Kur ta dviprasmybė? Ir propaganda ko, jei anot tavęs jis juose nesiūlo 
nieko?

O šiaip tai ką skaityti ir ko ne yra tavo, kaip ir kiekvieno kito žmogaus, 
pasirinkimas. Tik kaip supranti pasirinkimai formuoja realybę.

--
Doc