Tema: Re: Valstybių istorija
Autorius: old1
Data: 2009-02-17 23:30:16
Valdzia daugiau maziau, kad ir kaip kai kas nenori to pripazint, atstovauja
daugumos nuomonei, zinoma, yra kazkoks procentas korupcijos. Galu gale todel
ir nesame monarchijoje. Taip, kad kisti cia ta savavali terora nelabai matau
logikos.
Del savanorisku santykiu darbe, tai tik dalis tiesos, nes dirbti daugumai
visvien reikia ir visada kazkas atliks ta virsininko vaidmeni. Gali pakeisti
darba, bet taip pat gali pakeisti ir valstybe. Todel nematau esminio
skirtumo cia. Kaip jau sakiau bet kokioje grupeje zmoniu savaime atsiranda
taisykles, ir pasekmes uz jas - "teroroas".

>Rinka, kurioje žmonės yra kitų žmonių nuosavybė, kaip kad karvės? Esmė ir
>yra tame, kad nustojus laikyti >prievartinius >(politinius) santykius
>legaliais, žmonės nebebūtų kitų žmonių nuosavybe.

Nelabai zinau apie ka tu cia konkreciai todel neturiu ka atsakyt, nematau
daug as tos prievartos ar nuosavybes.

>Ambicijos siekiant rinkos dominavimo, kolegų palankumo ir simpatijų, be
>abejo yra vienas iš konstruktyvių faktorių, >skatinantis dirbti
>geriau/daugiau nei kiti bei tobulėti. Ambicijos siekiant valdyti žmones
>naudojant prieš juos prievartą neturi >nieko bendra nei su vadyba, nei su
>tobulėjimu.

As dominuoju rinka - turiu monopoli, diktuoju taisykles(kaip jis pats minejo
valstybe tai monopolis) - taikau "terora". Vadovauju firmai - baudziu
zmones, kurie dirba blogai(mazinu alga) - taikau "terora". Uz savo nuopelnus
esu isrinktas kazkokios grupes zmoniu vadovu, kuriu taisykles, kuriu turi
laikytis kiti, kurie nesilaiko yra baudziami/ismetami is grupes - velgi
"teroras".

P.S. Matau bendros nuomones nerasim, tad geriau parasyk, ka tu isivaizduoji
ta "beterore" visuomene.