Tema: Re: Valstybių istorija
Autorius: Doc
Data: 2009-02-17 17:41:54
"old1" <fghgf@fghf.dfsf> wrote in message news:gneg3b$af7$1@trimpas.omnitel.net...
>>"Sakyčiau priešingai - jis vadina daiktus tikraisiais jų vardais, kai tuo tarpu politikai užsiima žodžių žaismu, interpretacijom, klaidinančia argumentacija - kitaip tariant demagogija."
>
> Jam savais, kitiems ne.

Tikiuosi nebandai įrodyti, kad neegzistuoja visiems žmonėms universalus pasaulio pažinimo būdas? Nes priešingu atveju esi nihilistas, o su jais diskutuoti deja beprasmiška.

>> "Kokią dar mistinę grupę žmonių? Pasaulį, tiksliau jame gyvenančius žmones, valdo tie, kurie yra duotu laiko momentu valdžioje. Tai, kad demokratinėje diktatūroje, skirtingai nuo autokratinės diktatūros, valdžioje esantys žmonės keičiasi dažniau, esmės nekeičia. Bet kuriuo laiko momentu yra grupė žmonių, kuriai priklauso visi kiti žmonės. "
>
>Jo poziuriu kaip ir nelabai. Nes tokiu atveju tie kas valdzioje anksciau ar veliau tampa tos "Fermos" eiliniai gyventojai (neteke valdzios), todel jie kaip ir suinteresuoti kelt "fermos" gerove. O ir apskritai tame paziuryje apie "fermas" nelabai matau logikos, juk zmogus socialine butybe, bet kokia zmoniu grupe jau savotiska "ferma", kuriai kazkas daugiau ar maziau vadovauja.
>

Be jokios abejonės žmogus yra socialinė būtybė. Tačiau santykiai tarp žmonių gali būti dviejų rūšių - savanoriški ir prievartiniai (politiniai). Kaip supranti šiandien visi žmonės ir visos žmonių grupės išskyrus žmonių grupę pavadinimu "valdžia", gali legaliai siekti savo tikslų tik remdamiesi savanoriškais santykiais. Vienintelė žmonių grupė pavadinimu "valdžia" legaliai savo tikslų gali siekti remdamasi prievartinėmis (politinėmis) priemonėmis. 

Santvarka, kurioje dalis žmonių gali _teisėtai_ naudoti (inicijuoti) smurtą prieš kitus žmones (t.y. naudoti politines priemones savo tikslams pasiekti), kitaip tariant santvarka, kurioje vieni žmonės priklauso kitiems, niekuo nesiskiria nuo fermos, kurioje fermos gyventojai priklauso fermeriui. Kaip jau ir rašiau - tai, kad fermeriai keičiasi, esmės nekeičia, nes bet kuriuo laiko momentu yra fermeriai ir jiems priklausantys galvijai, su kuriais fermeriai gali daryti ką nori. 

Šiai santvarkai alternatyvi santvarka yra rinkos santvarka, kurioje legalūs santykiai tarp _visų_ žmonių ir _visų_ žmonių grupių yra savanoriški, o prievartiniai - nelegalūs. 

> Apie visa tai, kas skatina tobulejima, tai visu pirma asmenines ambicijos, jo kritikuojama vadybos sistema ir tt.

Jis kritikuoja reketininkus, pavadinimu "valdžia". Valdžios naudojamos tikslų siekimo priemonės neturi nieko bendra su vadyba, o ambicijos, kuriomis remiantis žmonės siekia valdžios kitiems žmonėms, niekaip neskatina tobulėjimo.

> Galbut ir paaiskines knygutese, bet velgi filmukai jau labai dviprasmiski ir su propogandos uzuomazga. Galu gale dauguma ju neskaitys, o filmukus interpretuos savaip.
> Kitas aspektas yra tai, kad filmukuose jis nepateike nei vienos rimtesnes idejos, tobulesnio pasaulio vizijos, bent keliais sakiniais, kad sudomintu savo knygomis, parodydamas, kad jos kazka gali pasiulyt, o ne tik paverkt, kaip dabar yra blogai(ka filmukai ir daro). Todel bent jau as tikrai nesiruosiu skaityt tokiu knygu.
>

Kur ta dviprasmybė? Ir propaganda ko, jei anot tavęs jis juose nesiūlo nieko?

O šiaip tai ką skaityti ir ko ne yra tavo, kaip ir kiekvieno kito žmogaus, pasirinkimas. Tik kaip supranti pasirinkimai formuoja realybę.

--
Doc