Tema: Re: Valstybių istorija
Autorius: amenox
Data: 2009-02-17 19:34:27
Beviltiskas gincas su juom, pas ji - "kas butu jei...", o pas tave "dabar yra taip..". :)

"old1" <fghgf@fghf.dfsf> wrote in message news:gnepq7$ji$1@trimpas.omnitel.net...
> >"Be jokios abejonės žmogus yra socialinė būtybė. Tačiau santykiai tarp 
>>žmonių gali būti dviejų rūšių - savanoriški ir prievartiniai (politiniai). 
>>Kaip supranti šiandien visi žmonės ir visos žmonių grupės išskyrus >žmonių 
>>grupę pavadinimu "valdžia", gali legaliai siekti savo tikslų tik remdamiesi 
>>savanoriškais santykiais. Vienintelė žmonių grupė pavadinimu "valdžia" 
>>legaliai savo tikslų gali siekti remdamasi prievartinėmis >(politinėmis) 
>>priemonėmis.
>>Santvarka, kurioje dalis žmonių gali _teisėtai_ naudoti (inicijuoti) smurtą 
>>prieš kitus žmones (t.y. naudoti politines priemones savo tikslams 
>>pasiekti), kitaip tariant santvarka, kurioje vieni žmonės priklauso 
>> >kitiems, niekuo nesiskiria nuo fermos, kurioje fermos gyventojai priklauso 
>>fermeriui. Kaip jau ir rašiau - tai, kad fermeriai keičiasi, esmės 
>>nekeičia, nes bet kuriuo laiko momentu yra fermeriai ir jiems 
>> >priklausantys galvijai, su kuriais fermeriai gali daryti ką nori.
>>Šiai santvarkai alternatyvi santvarka yra rinkos santvarka, kurioje legalūs 
>>santykiai tarp _visų_ žmonių ir _visų_ žmonių grupių yra savanoriški, o 
>>prievartiniai - nelegalūs."
> 
> Visu pirma dabartineje vakaru santvarkoje valdzia tikrai negali LAISVAI 
> naudoti smurta kada tik nori, toli grazu. Beto pats teiginys, kad 
> valdzia(kaip visa) siekia savu tikslu yra nelabai teisingas.
> Del savanorisku santykiu, tai irgi labai slidus reikalas, kada tokie, pilnai 
> savanoriski egzistuos. Dirbdames darbe tu irgi atstovauji kazkokiai 
> "fermai", kuri tave "isnaudoja", pasiima didesne dali tavo sukurtos vertes, 
> gali tave bausti(mazinti alga, priedus ir tt.) pagal ju paciu sukurtas 
> taisykles. Nematau tame didelio principinio skirtumo. Bet kokioje grupeje 
> zmoniu formuojasi tam tikros taisykles, pagal kurias taikomos kazkokios 
> bausmes(nebutinai tiesiogines ar fizines, tai priklauso nuo grupes 
> pobudzio), tai naturalu, neisivaizduoju, kaip be to galima apseiti.
> 
> 
>>"Jis kritikuoja reketininkus, pavadinimu "valdžia". Valdžios naudojamos 
>>tikslų siekimo priemonės neturi nieko bendra su vadyba, o ambicijos, 
>>kuriomis remiantis žmonės siekia valdžios kitiems žmonėms, >niekaip 
>>neskatina tobulėjimo."
> 
> Kalba pakankamai nemazai apie vadyba jis, ten kur analogijos su karvemis, ju 
> ploto padidinimu ir tt. Tai is esmes apeliuoja i esminius vadybos principus, 
> tai kas naturalu demonstruojama, kaip kazka nesuvokiamai baisaus(panasiai 
> kaip komunistaidemonstruoja "kapitalizma"). Gal tai ir skamba nemaloniai, 
> bet rinka diktuoja tokias salygas.
> Ambicijos siekiant valdzios(nebutinai valstybes, galbut firmos, rinkos 
> dominavimo, galbut net kolegu palankumo, simpatiju ir tt.) yra esminis 
> faktorius, skatinantis mus issiskirti, dirbti daugiau/geriau nei kiti. 
> 
>