Tema: Re: Na ka darom totalizatoriu del nokijos? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-02-14 11:18:28
On Mon, 14 Feb 2011 09:42:14 +0200, Toxis@ze_yval_place wrote:

> mhm.. reishkia chia jau sena strategija buvo... tada zhinai kas man chia
> keista? kodel jie neparuoshe bent vieno high endinio smartphone'o tai
> pachiai dienai, kaip ir announcementas? Juk teorishkai (jei tiesa, tai

O kaip tai siulai padaryt? Sakoma, kad High end smartfono developmentas
nuo pradziu iki pabaigos trunka eiles 18 menesiu. Pradzioje zinoma
nelabai svarbu jo OS, bet vistiek reikia suformuluot reikalavimus,
parinkt ir sukomponuot jo elektronika, sureguliuot logistika ir pan. Tai
jei primestume kad dirbama jau koki pusmeti, tai kaip tik 2011 pabaiga ir
gaunasi.

Viskas butu zymiai greiciau jei jau yra gatava veikianti platforma. Kaip
pvz htc paeme savo hd2 ir jo pagrindu staigiai iskepe htc evo arba netgi
hd7.

Nokijos problema tame, kad jie nelabai turi ka gatavo. Vienintelis +/- i
tema butu N900, bet ji irgi reikia is pagrindu renovuot. Del N9 kol kas
niekas nieko konkretaus nezino. Bet greiciausiai paims jo vidurius ir
perdarysi WP7 devaisa.

> ka rashe chiuvas tavo linkuose) - jei pirmuju nokiu su win7 reiks laukt
> iki 2012galo, net jei iki 2011liktu galo - kas savam prote shiais metais
> pirks bent viena ish einamu 'high endiniu' nokiju - pirkt telefona,
> kuris jau smirda dveseliena nespejus ishpakuot ish dezhes? Tai reishkia,

Pabukim cinikais: M$ sioje vietoje nei silta nei salta :)

Be to, tai jau ne pirmas kartas. M$ lygiai taip pat palaidojo savo WM6
platforma. Kai pries metus per MWC2010 pareiske kad bus WP7 ir po to
liepe visus metus laukti. Kaip tada parsidavinejo WM devaisai visi
puikiai zinom. Tas pats braizhas :)

Beje, labai stebuklingai sutampa ir retorika. Ballmeris pries metus
pareiske, kad "mes ir toliau rimtai investuosim i WM". Oh, rly? Tu
investiciju kazkaip nesimato. Jau po truputi daeina iki to, kad neber ka
pasiulyt klientams. Ex Symbol (dabartine Motorola) vis dar gamina savo
ES400, bet jei reikia kokio pigaus konsjumer devaiso, tai spyga.
Zodziu jei koks verslas investavo i koki nors specializuota symbianini
appsa, tai dabar sedi gilioj subinej.

> kad minimum metams, o pagal prognozes ir dviems nokia liks tik low-endu
> kompanija? Kur chia biznis? (Taip ash suprantu, kad bene didzhiausias
> nokios biznis ir yra ish pigiu telefonu, bet jie gi butent tam ir padare
> shita announcmenta, kad grizhtu i high-endo 'olimpa'... kazhkas man chia
> gausiai nesirisha)

Labai daug biznio detaliu sioje vietoje lieka nezinomos. Nes is to kas
paskelbta nokijai sitas verslas ne pro kur neapsimoka.
Vienintelis rimtas momentas yra tai, kad mazaminkstis pazadejo atseiket
dali pajamu is reklamos. Sito dylo kiti gamintojai lyg ir negavo.

As dar suprasciau kad nokia seip pereina prie WP7. Jokiu problemu, kodel
gi ne. Bet kam tada tas pabreztas ekskliuzyvumas ir toks isankstinis
trimitavimas?

Droztu sau patyliukais ta telefona, paleistu gandus, kad vienu metu
gamins symbianus maziem telefonam, o meego, wp7 ir androida highendui.
Viskas labai logiska, tokie E52 formato telefonai yra ir bus paklausus.
Kodel htc, zumzung ir net LG gali, o nokia ne?
Atejus kaledu pardavimams koki spali pamojuotu tuo bebaigiamu WP7
prototipu pries nosi ir po menesio paleistu i prekyba.

Androidui ir meego gi visai nebutina dasidrozt iki produkcijos. Galima
pasakyt, kad WP7 mums patiko labiausiai, todel ties juo ir apsistojom.
Hardwaras taigi vienodas, todel investicijos nedadarytam androidui ir
mygo butu minimalios. Tokios mazdaug kiek isleidzia xda ROM'u
portuotojai, t.y. fignia :)

Zodziu bent jau man siuo metu svieciasi, kad politiskai vienintelis is
sito ankstyvo pareiskimo pelnosi Microsoft, tipo galios demonstravimas. O
Nokijai realiai tik nuostoliai.

--
kthxbai.