Tema: Re: Na, ka darom totalizatoriu del nokijos? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-02-10 21:49:22
On Thu, 10 Feb 2011 11:30:39 +0200, Ramucio wrote:

> Apie koki tu hardwara "superini" sneki? :) Kuo pasireiskia? :)

Tuom kad yra geri _telefonai_. Su gerom antenom, geru korpusu,
superiniais gsm/umts moduliais. Skirtingai nuo aziatu padoriai
laikanciais akumuliatoriais. Superine garso kokybe iki kurios kitaisiam
dar toli. Ipac kur nors gatveje, nokia jau koks desimtmetis kaip atkalus
aktyvu triuksmo slopinima. Aziatai tik dabar nedrasiai pradeda vartot ir
tai nelabai sekmingai.

Aziatams iki nokios lygio deja dar reikes gerokai zoles apshikt.

> Ir su kurias konkreciais azijatais lygini? Man azijatai S... ir H...
> patys megstamiausi patapo.

As tai tuos S ir H vartoju tik todel, kad nera kito pasirinkimo.

--
kthxbai.