Tema: Re: Na, ka darom totalizatoriu del nokijos? :)
Autorius: Ramucio
Data: 2011-02-10 11:30:53
Apie koki tu hardwara "superini" sneki? :)
Kuo pasireiskia? :)
Ir su kurias konkreciais azijatais lygini? Man azijatai S... ir H... patys
megstamiausi patapo.
Kad Nokia turi kazka keisti tai cia faktas, nes Symbian jau atgyveno savo
dieneles, nelabai supratau as to atnaujinimo "3, maigiau N8....pasijauciau
kaip po "lochatrono"
, nelabai supratau kuri vieta buvo atnaujinta :)

Anksciau ar veliau pasiduos Androidui :|)