Tema: Re: Na, ka darom totalizatoriu del nokijos? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-02-11 21:06:45
On Fri, 11 Feb 2011 19:02:40 +0200, Ramucio wrote:

> Klausyk o as nelabai suprantu apie ka tu cia? :))) 1. Kuris Nokia
> modelis geru korpusu???? Iskyrus 8 klase? Kuris korpusas turi tarkir
> pastiprinta stikla, bent jau hermetiska korpusa, kad po menesio po
> ekranu dulkiu nesimatytu???? As vien del Nokia plasmasiu ju nemegstu :)
> Pigios ir tiek.

Mano nokia E50 pvz geru korpusu. Ir kas svarbiausia - be tos aziatiskos
plastikines beskonybes.

> Man asmeniskai Nokia = targedija, absoliuciai jokio progreso nuo
> pirmusju Symbian. As cia apie smartfonus. 8 klase Nokia man patinka. 2.
> Kuo tie GSM moduliai skyriasi? ir ar tikrai skyriasi??? :)))) 3. O kas

tikrai labai skYriasi. Pasiziurek i charakteristikas. Kiek aziatu pvz
palaiko GPRS Class A? Kiek aziatisku smartfonu isgyvena apie savaite,
kaip kad pvz nokia C7?

> blogai su garsu? As niekada su tuo problemu neturejau, visada ten viskas
> puikia veike. O kad nezaidzia lochatronu su papildomais mikrafonais,

PROBLEMU as irgi neturiu. Bet nokiju garsas paprasciausiai geresnis.

> kaip kad E52 ar kiti E klases naujesni, kai sneki ir jis po truputi
> dingsta....pasnekovas, nes Nokia pajuto labai daug triuksmo....Ai
> tragedija, ne telefonai.

Bent jau man niekas nedingsta. Ir su E50 galiu sneket nekeldamas balso
kai su galaxyS panasiom salygom jau sunkiai susisneku nes permusa gatves
triuksmas.

--
kthxbai.