Tema: Re: Na, ka darom totalizatoriu del nokijos? :)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-11 10:23:07
vat del to ash ir bandzhiau spet webOS - nes atmetant fanboyishkas
ambicijas, sugulimas su win7 reishkia, ne shlapinimasi zhiema suomijoj, kad
butu shilchiau, tai reishkia 'wel-come to notrh kore-ea, wel-come, to north
kore-ea, wel-come to notrh kore-ea - the land of a .. ALL GLORY TO THE
HIPNOTOAD'

nors ish kitos puses win7 tikrai reikejo kazhkokio postumio, nes ji, kaip
stipriai pavelavusi i vakareli ir negana to, apsirengusi tokiu pachiu
kostiumu kaip viena puse dalyviu, tik su skirtingais batais - nera labai
idomi. Nokios pritraukimas jiems kaip buvimas tokios nusenusios zhvalgzhdes
kompanijoj tam vakarelyje - sure - dabar tai nuo narkotiku ir alkoholio
ishvaizda prarades pusiau merdintis kazhka protingo bandantis pasakyt
kretinas - bet he's a star baby...
Tiesa pasakius turi itarimu, kad nokia nelabai turejo pasirinkimo - matyt
ms'as uzh toki pasirinkima pazhadejo arba finansine parama, arba kokias nors
exkliuzyvines salygas - o zhinant, kad i androido vasaros stovykla ju
neleido teveliai (operatoriai) - mee-go stovyka gali pasididzhiuot tokiais
smagiais uzhsiemimais, kaip.. um... vat shtai ten yra negyvas meshkenas, po
pietu galesim pa'poke'int ji shia lazda... taigi win7 buvo vienintelis
pasirinkimas.. Taip, vasaros stovykla shiaures korejoje nera pats
smagiausias uzhsiemimas, bet tai geriau nei jokios stovyklos:)