Tema: Re: Na, ka darom totalizatoriu del nokijos? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-02-11 10:05:10
On Thu, 10 Feb 2011 09:02:04 +0000, padugne wrote:

> Liks su savo meego, ar pasuks pas mazaminksti?
>
> As tai statau uz mazaminksti. Kas labai gaila, skirtingai nuo aziatu

Na ka, nutiko. Nokia patapo dar vienu WP7 gamintoju.

Ate meego, ate OVI. Ate daug tukstanciu darbo vietu, nebent m$ juos
samdytu rasyt WP7 kas seip irgi neitiketina.

Kaip jie ten ruosiasi innovuoti hardwaro srityje bent jau man visiskai
neaisku, m$ juk diktuoja visa hardwara iki pat smulkmenu, pvz tokiu kaip
konkretus akselerometro tipas.

--
kthxbai.