Tema: Re: Na, ka darom totalizatoriu del nokijos? :)
Autorius: meska
Data: 2011-02-10 14:40:28
On 2/10/11 11:02 AM, padugne wrote:

> Liks su savo meego, ar pasuks pas mazaminksti?
>
> As tai statau uz mazaminksti. Kas labai gaila, skirtingai nuo aziatu
> nokia sugebedavo padaryt tikrai gera hardwara...
>
> Androido jie nenorejo, nes tada butu "dar vienas androido hardwaro
> gamintojas". Paziuresim kaip seksis bunant "dar vienu wp7 gamintoju".

As ir statau is mazaminksti :) Gal ir i gera, nes pastaruoju metu teko
paprogramint QT Symbian platformai. Tai visa ekosistema turbut galeciau
apibudinti taip : totalus bardakas. Pradedat is peles interface'o
nupportinta QT, baigiant Ovi publish supportu...

Del hardware - turejau rankose Nokia X6 kuris pagal amziu toks pat kaip
ir mano Motorola Milestone - nepasakyciau kad jis mane suzavejo.