Tema: Re: Na, ka darom totalizatoriu del nokijos? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-02-12 23:13:28
On Sat, 12 Feb 2011 21:16:40 +0200, Ramucio wrote:

> Galima pavyzdziu ????? :)))) kokie tie Nokia deimantukai??? :))) kur tie
> stebuklai is ju stovyklos, kokios inovacijos ????? O kas blogai su

Kiek pvz zumzungu ir htc su pentaband radijom? Kiek zumzungu ir htc
palaiko GPRS/EDGE Class A?

> Samsung ir HTC rysiu????? Ka jie sklandziau perjunia edge/HSDPA, be
> rysio nutraukimo, kaip daro Nokia :) kai Omnitelis Nokia vartotojams

Kiti jau senai issijunge. Pvz mano darbovieteje rysys nebaisei geras,
tarkim nokia e72 ramiai sau sedi UMTS ir niekas netrukineja. Tiek htc
diamondai tiek desire tiek samsungas galaxyS UMTS nemato apskritai.

> siulo issijungti 3g palaikyma :) Kas blogai su triuksmu izoliacija??
> Galima pavyzdziu? Jokio skirtumo namatau. Nematau prie ko galima butu

Kaip tau ta pavyzdi pateikt? Pasiulyt kartu pasisneket gatveje?

> pasivyti :) Matau kad diskusija cia peprasme, siulyciau nebuti
> konservatyviu ir prisileisti pabandyti siek tiek kitos stovyklos
> gaminiu.

Turiu tu gaminiu pilna stalciu, praktiskai visu einamu gamintoju. Ir
consumeriniu ir profesionaliu. Toks jau mano darbas.

--
kthxbai.