Tema: Re: Vyriska muzika??
Autorius: margo
Data: 2012-06-08 15:50:33
Taigi amerikietiskas country ir bluegrass!!! tikru kaubiju muzikele! dar
lietuviski Patruliai tiktu. O kur dar rusiskas shansonas tam tikrom temom.
 Mes, moteriskes, tuo metu pasimegausime Megadeth (islepinto mamyciuko
svaigalai) Rammstein (o jie, kartais ne gejai?), Judas Priest (nu, pats
sakesi esas Queen of metal) ir narkomaneliais visokiais, kurie elektra i
instrumenta ikiso ir sugadino muzika. O dar bobiskai vaiksciosim i
filharmonija ir Operhauza ir rankinukus ant keliu pasideje klausysim
Wagnerio. Vyrai, muzika pasidalinom!