Tema: Re: Vyriska muzika??
Autorius: PxYra
Data: 2012-05-27 11:23:59
P.S. as ne pries roko muzika o pries toki roko iskelinejima i aukstumas kaip
"vienintele tikra muzika" kaip megsti tu shadow pabrezt, tau visi bumcikai
kompiuterastiniai ir tu daugiau nieko nezinai, o man realiai px su kompais
ten kurta ar negrai su barabanais aplink lauzus sokinedami kure :D

"PxYra" <nera@nebus.net> parašė naujienų
> mynk tu nachui su savo roku, pasakysiu paprastai
> su bumciku yra paprastai, vienas yra kuris sukasi visokiuose topuose,
> paaugliams, mergaitems ir t.t. tai vadinamas commercial, hitai ilgai tokie
> negyvena, praeina banga ir vel nauji "hitai" lenda i eteri
> o kitas bumcikas yra nemirstantis (taip pat kaip tavo supisto roko
> klasika), taip pvz kad ir tie patys The KLF, 16bit, Paragliders, Adam
> Beyer, DJ Dan, Carl Cox (taip DJ ne vien tik miksuoja kitu kurinius bet ir
> savo kuria) ir dar DAUG DAUG kitu
>
> "shadow" <shadow_in_the@shade.com> parašė naujienų

>>> talentai.
>>> 2) Turi buti tikru vyru sukurta.