Tema: Re: Vyriska muzika??
Autorius: shadow
Data: 2012-06-01 11:53:02
nu as ne Andrius,bet pabandysiu kiek objektyviau paaiskinti jo pozicija (kaip as ja supratau).
Termina 'tikru vyru' zmogus panaudojo kaip pavyzdi,o ne apibrezima. Juk cia pat paaiskino kodel,kaip tai isivaizduoja ir net dave pavyzdziu.
Muzika-savoka plati,ja supranta kiekvienas savaip,o klausant tik mip (ponios zasys,bebriukai ir pan),susidaro ispudis i ka ji orientuota.
(Kazkada buvau pasisoves ikurti linksma 'tikru vyru' partija,perimant Al Bundy 'ideologija',taisykles,bei atributus ir nemanau,kad tai asocijuojasi su 'pacanais' ar 'baxuriukais' (nebent su idiotais :D ))
Tad kazin ar korektiska kabinetis prie sio issireiskimo,juolab kad tiek jis,tiek tu reziumavot-'na vkus i cvet...'
Instrumentai:
Griztant prie klasikinio muzikos apibrezimo,tai jis skambejo mzdg taip: pasikartojantis garsu derinys isgaunamas balsu ir/ar muzikos instrumentais. Kur muzikos instrumentai buvo grupuojami i styginius,puciamuosius bei musamuosius (+kombinuoti-pianinas,fortepionas ir pan).
Tai kaip ir aksioma,nes ar grosi saukstais,ar buteliais,ar dambreliu-viskas telpa i tas kategorijas. Kitaip sakant-tikras instrumentas gali buti praktiskai bet koks daiktas,kuri mexaniskai paveikus isgaunamas garsas.
Elektrokompiuterastija:
Be elektros gyvenimas neisivaizduojamas. Tad suprantama,jog ivairus el prietaisai naudojami ir muzikoj,bet ne kaip instrumentai,o tik kaip pagalbines priemones (pvz garso stiprinimui,atkurimui,'sintetinimui').
Visi kompai,mikseriai,grotuvai/leistuvai,pedalai ir tt -tik atkuria,iskraipo ar 'megdzioja' (sintetina) jau isgauta garsa. Tai nieko blogo-ne tik nauji saskambiai,bet ir patogumas-legviau scenoj pastatyti 1 sintezatoriu,nei atsitysti tikrus vargonus ar rankinemis dildemis bruzinti skirtingus vamzdzius :)
Kitaip sakant tikra,tikru muzikantu ir tikru instrumentu muzika tai ta,kuri gali buti atliema ir be elektros.
--
you only hear the music when your heart begins to break