Tema: Re: Vyriska muzika??
Autorius: PxYra
Data: 2012-05-27 11:14:16
mynk tu nachui su savo roku, pasakysiu paprastai
su bumciku yra paprastai, vienas yra kuris sukasi visokiuose topuose,
paaugliams, mergaitems ir t.t. tai vadinamas commercial, hitai ilgai tokie
negyvena, praeina banga ir vel nauji "hitai" lenda i eteri
o kitas bumcikas yra nemirstantis (taip pat kaip tavo supisto roko klasika),
taip pvz kad ir tie patys The KLF, 16bit, Paragliders, Adam Beyer, DJ Dan,
Carl Cox (taip DJ ne vien tik miksuoja kitu kurinius bet ir savo kuria) ir
dar DAUG DAUG kitu