Tema: Re: Vyriska muzika??
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-06-01 08:01:55
vo, aciu kad venetian snares priminei. irsiaip + uz rasliava.

"Toxis"  wrote in message news:jq81ru$b9f$1@trimpas.omnitel.net...

shyta, o jei motera bus savo ranka, ar balsa prikishus, automatishkai muzika
bus nebe "tikru vyru"...
Nezhinau kodel, bet man zhmones vartojantys zhodzhiu jungini "tikru vyru"
asocijuojasi su zhmonem, kurie yra "tikri bachuriukai", ar "dolbani idiotai"
(netaikityna tau).

O kriterijai ish vis juokingi - kas yra "tikri instrumentai"? Sintezatorius
tikras ar ne? O elektrine gitara, o distortion pedalas? Ai chia dar tikras?
O pasakyk man kuo jis skiriasi nuo balso distortion'o aparato? O nuo
beatboxeriu naudojamo loopinimo ir distortion'o pedalu?
O venetian snares yra "tikru vyru muzika"? Nes ten toks savotishkas
drum'n'base'as su tikrais bugnais\smuikais etc?
O briney spears gabalas hit me baby kazhkas dainuojamas juodu metalu
(nepamirshtant ir klasikinio metalo balso:) chia jau vyru, ar kadangi jis
atsiduoda ish tolo boba yra automatishkai nebevyru? (
http://www.youtube.com/watch?v=-0plcatcMDA&feature=related )
O http://www.youtube.com/watch?v=J0MDsl0nM6s ?

O kornai su skrillex'u http://www.youtube.com/watch?v=CS5gr3T2gPI (achiu
zzz - dabar su shituo gasdinu praeivius:)? chia dar galima klausyt, nes chia
yra metalo? O kaip http://www.youtube.com/watch?v=2We7Wj5f6Q0 serj tankian'o
(system of a down) gabalas mixuotas su speedcore'u?
http://www.youtube.com/watch?v=bHx1o-2x1Y4 Draimano balas (Disturbed) su
mainstream hardcore'u?

Mano supratimu kiekvienas stilius, jei jis tau patinka, jei jis tau virpina
kazhka viduje yra geras. Manes niekas taip nevezha (vidinio virpinimo
prasme) kaip hardcore'as/speedcore'as - bet lygiai taip pat niekas
nesuteikia daugiau dzhiaugsmo nei hiperboles, kino ar foje gabalu maurojimas
kam nors neprofesionaliai brazdinant gitara. O kiekviena karta einant I
darba ant randomo uzkritus http://www.youtube.com/watch?v=SRWh8uTZYes jei
dar shviechia saulute ir ishlindus ish pavesio ji maloniai shildo nugara,
mane apema toks visuotinio gerio jausmas:) taigiva, kaip megsta sakyt yvlas
'na fkus I cvet, fse flamastery raznajy"

"Andrius"  wrote in message news:op.wewmv1oti0lwur@andrius-pc...

Sveiki,

toks vaizdas, kad visa siuo metu kuriama muzika (nepabijosiu to zodzio -
meshlas) orientuota i mazas mergaites arba berniukus pupuliukus...
susimasciau, ar yra toks zanras kaip vyriska muzika, t.y. man atrodo turi
tikti keliems kriterijams:

1) Turi buti tikra... tikri balsai, tikri instrumentai, ir tikri talentai.
2) Turi buti tikru vyru sukurta.
3) Geriau aisku klausoma gyvai nei irasyta, bet...

mano mintys sukasi apie nemirstancia klasika - ACDC, Johny Cash, Clash...

ka manot? pavyzdziu? like?

(!)

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/