Tema: Re: Vyriska muzika??
Autorius: PxYra
Data: 2012-05-27 12:16:40
o man ir yra px tik tu pats daugiau elektronine muzika pasidomek, tikra
muzika gali vadint tik tada kai pats esi koncerte ir klausai gyvai
atliekamos (ir nesvarbu ar DJ su pultais live mixuoja ar koks vysnia
saksofona glamzo) o ne iraso, kompai, mixeriai, vinyl grotuvai ir t.t. yra
instrumentai tik kitokie, kas tau nesuvokiama
va tau pvz
http://www.youtube.com/user/beardyman?feature=results_main
uzsipisk grabais.