Tema: Re: Vyriska muzika??
Autorius: Apocalypto
Data: 2012-06-06 00:21:02
bandei ant savo masinos FM pasijungt OPUS3?
o apskritai tai ta jusu "vyru muzika" man kazkoks garsu chaosas. as kalbu
apie visokius undergraundinius rokistus-metalistus-pankistus ir t.t. kartais
youtubej pasiziuriu suraukes veida kaip i kokius psichinius ligonius. aisku
skonio reikalas kas ka klauso, bet tai gal nebuvai su tikrai vyrais ir
negirdejai ka jie is tikruju klauso ;)

"Andrius" <andriuss@prototechnika.lt> wrote in message
yooo, matau, kad karas tarp kartu nesibaigs ir kaip betvirtintum kas
labiau patinka galu gale issisiuntineti tik ir pavyksta.
na cia ir pasimato amziaus supratimo ir kulturos skirtumas, kai pradedama
siusti nx ir gincytis del skonio. na bet klausimas ne tai kas kam
patinka/nepatinka
aciu supratingasai zmagau Shadow, tu teisus, muzika dometis nustojau jau
kuri laika ir mano klausymasis apsiriboja FM skale automobilyje. del to ir
rekiu pagalbos, nes jau visai blogai.
o.music.b - kas tai? net guglas sutrikes...
O siaip susimasciau ar yra toks zanras, o gal topas ar apdovanojimai ar
kanalas koks tema "Vyriska muzika". just to check it out

a?

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/