Tema: Re: Vyriska muzika??
Autorius: shadow
Data: 2012-05-26 11:27:49
"Andrius" > wrote > toks vaizdas, kad visa siuo metu kuriama muzika (nepabijosiu to zodzio -
> meshlas) orientuota i mazas mergaites arba berniukus pupuliukus...
> susimasciau, ar yra toks zanras kaip vyriska muzika, t.y. man atrodo turi
> tikti keliems kriterijams:
>
> 1) Turi buti tikra... tikri balsai, tikri instrumentai, ir tikri talentai.
> 2) Turi buti tikru vyru sukurta.
> 3) Geriau aisku klausoma gyvai nei irasyta, bet...
>
> mano mintys sukasi apie nemirstancia klasika - ACDC, Johny Cash, Clash...

    -itariu,jog muzika nesidomi. Girdi ir pastebi tik tai,kas brukama-pigi,vienkartine popsuxa. O ji visada orientuota i paauglius-jiems lengviau ikalti.
Obettaciau jei bent retsykiais apsilankytum o.music.b - tikrai isgirstum tai, apie ka svajoji ;)
Kuriama muzika,tikrai kuriama,bei GROJAMA. O paskutines pasaulines tendencijos mane ypac dziugina-kompiuterastiniai bumcikai grizta i klubus ir zalio jaunimelio pasilinksminimo vietas,t.y. ten,kur ir turetu buti.