Tema: Re: motociklo pirkimas
Autorius: Egis
Data: 2014-04-09 18:10:32
todel, tamsta, ir nesusisnekam, kad nera skirtumo. as asmeniskai
nesuprantu, kaip gali nebuti skirtumo tarp motociklu, is kuriu vienas
vairuojamas atsigulus, motoro darbas pasideda tikriausiai nuo kokiu 11
000 RPM, jau nekalbu, kad mieste vazinejant pagal taisykles, jam
tikriausiai tik pirmo begio ir tereikia... o jei jau visai nekreipti
demesio kam kas skirtas, tai speju ir bekelej su kokiu GoldWing'u galima
prasinesti? kokia valandziuke? ;)
nevazinejau as su sportiniais, nes mano isitikinimu jie skirti
lenktynems, tai reiskia, kad viskas suderinta greiciui. esu isitikines,
kad yra tiesiog pinigu ir laiko svaistymas vazineti su jais. minusai jau
seniausiai buvo ispasakoti, netik mano paties. todel is pradziu
ivertinau savo vazinejimo poreikius, nusprendziau kokio stiliaus
motocikla imsiu ir paskui jau rinkausi pagal gamintoja ir, beabejo, kisene.

ir pabaigai vistik pasakysiu savo nuomone:
visiskai pritariu visiems gamintojams, kad skirtingu klasiu motociklai
(sport, enduro, kelioniniai, miesto ir t.t. ir pan.) yra skirti
skirtingu poreikiu zmonems. todel jei ne tam poreikiui motociklas
skirtas, nereiketu jo smerkti kaip netinkamo, jei jis naudojamas ne
pagal paskirti. beje, netik motociklai, bet ir automobiliai, net
dviraciai yra skirtingi.
tik tiek.

           _
     |___/