Tema: Re: motociklo pirkimas
Autorius: Yvl
Data: 2014-04-08 00:19:47
nepamirsk is makroflekso spoilerius pagamint!

"Rrr"  wrote in message news:lhv4ct$qr3$1@trimpas.omnitel.net...

Gali but. Bet man ne tik su mocais, pas mane nuo mazens visada buvo noras
viska isardyt, paziuret kas vidui, po to surinkt, pachimicint/patiunint
kazka, pataisyt ir t.t. Nesvarbu, masina, mocas, dviratis ar elektronika.
Taisau ir kompus, ir plokstes palituoju, kadangi uzaugau Vilniuj, mieste,
tai gaila, bet pas mane jokiu jawu nebuvo. Ypac megau LEGO Technic, turejau
daug. :-)))

Be moco, dabar uzsikabliaves ant turbo idejimo i savo honda, jau beveik
viska turiu, turbut vasara bandysiu statyt (aisku, savo rankom, nuo nulio)
ir padaryt >=~2x arkliu/torqo, o veliau - dar daugiau. :-))) Tada o.autos
reksiu, kad debilai prisiperka nauju brangiu ir galingu masinu ir mano
papigeiska honda juos sutvakro kai vaikus. :-)))