Tema: Re: motociklo pirkimas
Autorius: Yvl
Data: 2014-04-07 23:25:50
kiekvienas savo laiku atsizaidziam - kas paauglystej, kas suauges. dabar man
anijokio noro nera sedet garaze ir pistis su (ne)vaziuojanciu kevalu. dabar
man mocas reikalingas vaziuojantis.
amzinai garaze isardytu jawu laikai - tik grazus prisiminimas. o tau,
panasu, dabar butent sitas etapas :)

"Rrr"  wrote in message news:lhuk73$j99$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, tiesiog neuzdirbu tiek, kad ipirkciau nauja, o tie, kur parvaryti -
dauguma, kaip tu sakai - dapisti ir, mano manymu, neverti prasomu pinigu.
Todel vazineju kaip visi tie, turintys pinigu ir su nedapsitais, tik be ABS
ir ipurskimo, taip sutaupydamas kokiu 15k LT ir neprarasdamas jokio
malonumo. O kur dar dalis malonumo, ji perrinkti, isvalyti, atnaujinti
dalis, sureguliuoti, igyti patirties, galu gale - paeksperimentuoti. :-)

O jums, palinkeciau sekmes servisuose, ypac sinchronizuojant, montuojant
ratus, laukiant eilese ir zinoma, viska mokant tik is teorines puses. :-)