Tema: Re: motociklo pirkimas
Autorius: dpi
Data: 2014-04-04 23:57:34
Kas tau buvo "aiskiai isaiskinta"???
"Sportiniai turbut nedomins, nes ten reikia pastoviai spaust gaza ant viso
arba vaziuot ant vienkes, kad nespaustu kiausu, o sustojus prie sviesoforo -
butinai issitiesti ir nuimti rankas nuo vairo"
Kiek vazinejai su sport ? Ir gali patvirtinti sia citata?
O as su ja nesutinku. Vazineti po miesta trumpa laika (iki valandos-dvieju)
MAN nera skirtumo. O vaziuoti uzmiestyje yra.