Tema: Re: motociklo pirkimas
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-04-01 10:17:11
Mano situacija prieš kelis metus buvo kažkiek panaši į Tavo. Mano
pasirinkimas buvo 2001m  BMW F650 GS - nesunkus, patogi sėdėsena, patogu ir
mieste ir užmiestyje, galima ir žvyru, ir miško keliuku pralėkti.
Suprantama, tai ne krosinukas ir ne galingas kruizeris, bet pradžiai vienas
universaliausių modelių. Bėdų neturėjau, detalių trūkumo nejutau.